+ 38 067 230 75 74 рус     укр     eng    
Про проект "Психологія успіху"
Дистанційний курс розвитку "Успіх"
Співпраця
Матеріали
Анкети
ЯК
  • Дослідження проводиться наступним чином:
  • Аналіз літератури (мультидисциплінарний зріз)
  • Дослідження життєвих історій видатних, успішних людей( історичні дані + реальні люди) і виявлення/визначення їх моделі успіху, сценарних варіантів
  • Дослідження поняття «успіх/неуспіх» в різних культурах, країнах,релігіях
  • Стратифікований пропорційний відбір. Опитування, тестування, анкетування і аналіз даних.
  • Пілотні проекти(дистанційний формат та жива робота. Теоретичні напрацювання перевіряються на практиці(студенти, бізнес-партнери, наукові і освітні установи).
  • Моделювання(диференційовані групи, дворічний проект)
  • Отримані дані обробляються, структуруються і публікуються
На базі даної теорії успіху розробляться прикладні програми навчання і розвитку:

1. Дистанційний курс навчання УСПІХ «Розвиток психологічних компетенцій успішності» для дорослих, що дозволить впливати на психологічну просвіту і,як наслідок, на підвищення якості життя дорослих.
2. Програма «Психологія життєвої успішності»

НАВІЩО


Ця тема є актуальною, як для України, так і для інших пострадянських країн, бо в нас немає усвідомленої моделі успішності. Це призводить до того, що ми переймаємо чужі моделі успіху, які або не ведуть нас до успіху, або неприйнятні для нас по деяким причинам - наприклад, ціна: досягнення успіху потребує деструктивних до наших цінностей кроків і навіть при досягнені мети – вже не радує.

Це наукове дослідження і модель успіху розглядаються в різних аспектах: гендерному, віковому, соціальному, культурному, релігійному. Проект є продовженням роботи Юнони Лотоцької (до 2012 – Ільїної) у напрямку психології інтелекту, де об’єктом дослідження були ментальні моделі і трансформації. (Кандидатська дисертація «Трансформація ментальних моделей індивідів середнього віку в умовах життєвих криз», 2007).

Задля того щоб правильно задати вектор «успішності» ми маємо враховувати дихотомію( тут: або/або) успішності, діалектику самого поняття: суб’єкт діяльності потребує відчуття успіху, об’єкту впливу необхідне підтвердження від оточення, «зовнішній» результат.

Це означає, що в залежності від почуття себе об’єктом або суб’єктом ми коливаємося у виборі прийнятної особистої моделі успіху, її крітерізація, створення так званої «еталонної моделі успіху».

Суб’єктивізація-об’єктивізація терміну «успіх», його категоризація, різні концепції та моделі займали і займають різні наукові напрямки, такі як філософія, соціологія, політологія, економіка, теорії керування. Прикладні аспекти даної теми цікавлять всіх: і як прагнення «бути успішним» або через протестуючі реакції – «не це головне».

Поляризація суспільства навколо теми успішності( існують прихильники моделі «в житті є місце тільки успішним», є опоненти – «суспільство даремно вимагає від індивідуума бути успішним, це призводить до депресії, емоційних травм, не всім ж бути успішними») також опосередковано доказує важливість даної проблематики для фундаментальних наукових досягнень.

Для пострадянських країн необхідна своя модель успіху, яка буде вести їх до бажаного результату прийнятним( тобто екологічним) для них способом, бо реалії нашого життя в останні два десятиріччя кардинальним чином змінилися, а поведінка, настанови і образ мислення більшості – ні.

Проект «Психологія успіху» містить в собі дослідження як самого поняття успіх, моделі успіху, так і соціальні установки і упередження, пов’язані з успіхом. Напрацювання по цій тематиці будуть цікаві як для вчених, так і для людей, які цікавляться власним ростом і розвитком, незалежно від місця, країни проживання.
Замовлення on-line Карта сайту Контакти
© 2002-2018 «Почерк»
Створення сайту в Болд Ендеворс на базi Big Easy Cms